Ohjaako vastuullisuus kuluttajan valintoja ja ollaanko siitä valmiita maksamaan?

Kuluttajien suhtautumisessa vastuullisuuteen on isoja eroja. Erikoiskaupan liiton tutkimuksen mukaan kolmannes vastaajista ilmoitti olevansa valmis maksamaan enemmän vastuullisesti tuotetuista tuotteista. Kuluttajavalinnoissa ylivoimaisena vastuullisuustekijänä koetaan tuotteen pitkäikäisyys.

Lue lisää

Erikoiskaupan tilastot

 

Erikoiskauppa Suomessa 2022

 

Tutustu Erikoiskaupan liiton kaikkiin tilastoihin 


 


 


 

Tutkimukset

Erikoiskaupan liitto ETU pähkinänkuoressa

2021

Perustettu

0

Toimialaa

> 0

Jäsenyritystä

0

Työpaikkaa

0

Toimipistettä

0 mrd

Jäsenten liikevaihto euroina

0 %

Erikoiskauppa koko kaupasta*

*Sisältäen vähittäis- ja tukkukaupan

Tarjolla erikoiskaupan uusimmat uutiset - tilaa Edun uutiskirje!

Etu sosiaalisessa mediassa


 

Tule mukaan: Shoptalk Europe – kolme päivää vähittäiskaupan muutoksen edelläkävijyyttä

Etu edistää suomalaisen erikoiskaupan menestymisen mahdollisuuksia kotimaassa ja yli rajojen.
Lue lisää