Erikoiskaupan pulssi: Miten digitaalisuus muuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymistä?

Erikoiskaupan pulssi: Miten digitaalisuus muuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymistä?

Paikka ja aika

16 maaliskuu 2022
webinaari
moona.naakka@etu.fi

Paikka ja aika

16 maaliskuu 2022
webinaari
moona.naakka@etu.fi

Ilmoittautuminen

Koulutus toteutunut. Ilmoittautuminen on suljettu.

Kuvaus

Tervetuloa Erikoiskaupan liitto Etu ry:n järjestämään Erikoiskaupan pulssiin! Pulssi järjestetään keskiviikkona 16.3.2022 klo 9–10 kokonaan verkossa. Erikoiskaupan pulssissa pohditaan digitalisoitumisen vaikutusta erikoiskaupan alalla.

Pulssin kouluttajana toimii Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin professori Heikki Karjaluoto. Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:

Korona-aika on vauhdittanut asiakkaiden digitalisoitumista kahdessa vuodessa kymmenellä vuodella – mitä tämä tarkoittaa erikoiskaupan alalle?

Miten ostokäyttäytymisen taustalla olevat arvot ja asenteet ovat muuttuneet? Miten ne selittävät ostokäyttäytymistä?

Miten tietoa haetaan ennen ostopäätöstä?

Miten sosiaalinen media ohjaa ostamistamme?

Sosiaalisen median varjopuolet

Kaupan tulevaisuus verkko vs. myymälä

Miten markkinoinnin pitää mukautua muutokseen?