Erikoiskaupan pulssi: Haastavat ja kuormittavat asiakaspalvelutilanteet

Erikoiskaupan pulssi: Haastavat ja kuormittavat asiakaspalvelutilanteet

Paikka ja aika

25 lokakuu 2022

Verkkokoulutus

kinja.pakarinen@etu.fi

Paikka ja aika

25 lokakuu 2022

Verkkokoulutus

kinja.pakarinen@etu.fi

Ilmoittautuminen

Webinaari on maksuton. Ilmoittautuminen päättyy 24.10. klo 16.00

Liity tapahtumaan tästä.

Ilmoittaudu tästä.

Kuvaus

Tervetuloa Erikoiskaupan liitto Etu ry:n järjestämään kaikille avoimeen Erikoiskaupan pulssiin! Pulssi järjestetään tiistaina 25.10.2022 klo 9–11 kokonaan verkossa. Erikoiskaupan pulssissa pohditaan haastavia ja kuormittavia tilanteita asiakasrajapinnassa.

”Kukaan järkevä ihminen ei ajattele saavansa räyhäämällä tahtoaan läpi ja ääntään kuuluviin. Koulutuksen jälkeen osaat asettaa rajat asiakkaan asiattomalle käytökselle ja opit pitämään puoliesi lisäksi huolta itsestäsi sekä jaksamisestasi.”

Pulssin kouluttajana toimii Tero Ålander. Hän on toiminut turvallisuusalalla erilaisissa asiantuntija-, johto-, ja kehitystehtävissä useita vuosia. Hänellä on käytännön kokemusta yritysmaailman sekä julkisen puolen erilaisista vastuutehtävistä neljältä vuosikymmeneltä. Töissä korostuu maanläheinen, valmentava ote ja kyky saada ihmiset mukaan. Terolla on kokemusta opetus- ja koulutustehtävistä ammattikorkeakoulussa ja ammatillisessa oppilaitoksessa.

 

Koulutuksessa käsitellään seuraavia teemoja:
Asiakas purkaa pahaa mieltään eikä kuuntele sinua?
Miten saan tilanteen paremmin haltuun?
Miten tilanne päätetään tyylikkäästi – kunniallinen perääntymistie ja viimeisen sanan tarve? 
Kuinka asetat rajat asiakkaan asiattomalle käytökselle?
Kiellettyjä sanoja ja ilmaisuja – voinko saada aikaa suuremman konfliktin? 
Miten pidät itsestäsi huolta ja palaudut haastavista asiakastilanteista?
Entä jos asiakas pääsee kuitenkin ihosi alle – aikalisästä luottopakkiin? 
Miten valmistaudut seuraavaan työpäivään – käytännön keinoja palautumiseksi työpäivän ulkopuolella?