Kutsu: Tuotamme terveyttä – Terveystuotetukut 50. juhlavuosiseminaari 5.11.2022
Viihde-elektroniikan ja kodin tietotekniikan kysyntä laski yli 8 prosenttia vuoden kolmella ensimmäisellä neljänneksellä. Matkapuhelinten myynti sen sijaan nousi 9,5 prosenttia.
Suomalaisten heikkenevä ostovoima ei ole näkynyt vaate- ja kenkäkaupoissa
Kuluttajien luottamuksen lasku talouteen ei näy optisessa kaupassa
Pharma Nordin osasto 6h2 I LOVE ME -MESSUT 21.-23.10.2022
Rautakauppojen myynti kääntyi laskuun ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen
Kirjakauppatuotteisiin käytetään reilut sata euroa vuodessa – ostoksilla ohjaavat hinnan ja laadun lisäksi laajat valikoimat sekä palvelu
Manskun Ruohonjuuren lippulaivamyymälä palkittiin Visualistit ry:n Vuoden Myymälä 2022 -palkinnolla
Näköön liittyviin tuotteisiin ja palveluihin käytetään keskimäärin 230,60 euroa vuodessa – rahankäytön arvioidaan kasvavan tulevaisuudessa
Kierrätettyjen vaatteiden suosio tuplaantui kahdessa vuodessa