02.04.2022 Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ry

Johanna Koskinen sai järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkin

Johanna Koskiselle on myönnetty järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkki. Ansiomerkki on myönnetty tunnustuksena ammattitaidosta sekä ansiokkaasta toiminnasta luontaistuotealalla. Johanna Koskinen on työskennellyt Ruohonjuuri Oy:ssä yli 25 vuotta ja hän toimii nykyisin itsenäisenä yrittäjänä sisällöntuottamisessa ja asiantuntijatehtävissä luontaistuotealalla.

”Johanna Koskinen on näkyvällä ja arvostettavalla tavalla tehnyt luontaistuotealaa tunnetuksi ja omalla työllään edistänyt koko luontaistuotealan toimintaedellytyksiä”, toteaa perusteluina kunniamerkin toisen myöntäjätahon TAIMI-koulutus Oy:n toimitusjohtaja Helena Pirttiniemi.

”Tiedän, että Johanna on ollut arvokas työntekijänä työpaikassaan Ruohonjuuressa, mutta samalla hän pystynyt katsomaan asioita myös laajemmin. Johanna on toiminut pitkäjänteisesti  ja ollut aktiviinen luontaistuotealan verkostoissa. Hän on ollut aina valmis auttamaan ja tuomaan asiantuntemustaan, kun olemme sitä esimerkiksi liitossa tarvinneet luontaistuotealan tuotteisiin ja lainsäädännön tulkintaan liittyvissä käytännön asioissa”, jatkaa Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton toiminnanjohtaja Mika Rönkkö.

Järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkki luovutettiin Koskiselle Ruohonjuuren Mannerheimintien lippulaivamyymälän avajaisissa Helsingissä 24.3.2022. Ansiomerkin on myöntänyt Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ja TAIMI-koulutus Oy.

”Tämä muistaminen tuli minulle iloisena yllätyksenä ja olen siitä syvästi kiitollinen. Ruohonjuuren ainutlaatuisen yhteisöllinen ja kannustava yrityskulttuuri sekä mahtava työyhteisö on mahdollistanut minulle paljon ja haluankin kiittää heitä kaikkia. Luontaistuotealalla työskentely on ollut minulle elämäntapa. Työkaverit ja muut alan toimijat sekä asiakkaat ovat antaneet minulle paljon ja nöyrin mielin otan huomionosoituksen vastaan. Hienoa, jos työni on koettu arvokkaaksi ja siitä on ollut apua laajemmin. Työni luontaistuotealalla jatkuu ja toivon, että jatkossakin saan auttaa oman työni kautta myös koko luontaistuotealaa”, summaa Johanna Koskinen tuntojaan ja kiittää järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkistä.

Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ry
toiminnanjohtaja Mika Rönkkö