Erikoiskaupan pulssi: TikTok yrityskäytössä

Erikoiskaupan pulssi: TikTok yrityskäytössä

Paikka ja aika

09.2.2023 09:00 – 11:00
Webinaari
kinja.pakarinen@etu.fi

Paikka ja aika

09.2.2023 09:00 – 11:00
Webinaari
kinja.pakarinen@etu.fi

Ilmoittautuminen

Tapahtuma on maksuton. Ilmoittautumiset viimeistään 7.2.2023.

Ilmoittaudu tästä.

 

Kuvaus

Tervetuloa Erikoiskaupan liitto ETU ry:n järjestämään kaikille avoimeen Erikoiskaupan pulssiin! Pulssi järjestetään torstaina 09.02.2023 klo 9.00–11.00 verkossa. Erikoiskaupan pulssin aiheena on TikTok yrityskäytössä.

Ovatko kilpailijasi jo alustalla? Tiesitkö, että 80 % TikTokin käyttäjistä on täysi-ikäisiä ja yli miljoona suomalaista käyttää alustaa aktiivisesti kuukausittain? Vuonna 2021 videopalvelu oli jopa suositumpi kuin Google. Hyppää nyt mukaan trendin aallonharjalle ja tule mukaan koulutukseen!

Pulssin kouluttajana toimii Heli Annala, joka tunnetaan kokeneena monimediamarkkinoijana ja sosiaalisen median ammattilaisena. Annalla on takana pitkä ura tv-alalta, joten liikkuvan kuvan sisällöt ovat hänen erikoisalaansa.

”TikTok on muuttanut radikaalisti tapaamme käsitellä liikkuvaa kuvaa ja nauttia videosisällöistä. Napakkuus ja kotikutoisuus ovat TikTokin ytimessä ja se mahdollistaa matalan kynnyksen sisällöntuotannon kenelle tahansa. Koulutuksissani pyrin inspiroimaan osallistujia löytämään oman tapansa tuottaa videosisältöä kohderyhmä mielessä pitäen”, hän kertoo.

Annala sekä käsikirjoittaa, kuvaa, ohjaa että editoi videosisältöä. TikTokiin hän tekee kampauksiin keskittyvää sisältöä tilillä @braidingbad.

Pulssissa käsitellään seuraavia teemoja:

-Miten TikTokia voi hyödyntää yrityskäytössä?

- Minkälaista kohderyhmää TikTokista voi tavoittaa?

-Mistä yritys aloittaa markkinoinnin TikTokissa?

-Mitkä ovat parhaat käytännön vinkit TikTokin tekemiseen?

-Miten voi mainostaa TikTokista?

-Miten yritys ja brändi voivat toimia alustalla?

-Miten hyötyä voi mitata TikTokissa?

Luvassa on vastausten lisäksi inspiraatiota, käytännönläheisyyttä ja vinkkejä sosiaalisen median sisällön luomiseen.