13.04.2022 Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ry

Tarja Toivonen palkittiin järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkillä

Yrittäjä fytonomi Tarja Toivoselle on myönnetty järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkki. Kunnianosoitus on myönnetty Toivosen ansiokkaasta toiminnasta luontaistuotealan eri tehtävissä ja hyvästä ammattitaidosta. Toivonen on vaikuttanut pitkään järjestäytyneen luontaistuotealan luottamustehtävissä ja yrittäjänä terveyskauppa Mistelissä. Toivonen oli 1990-luvulla Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton toiminnanjohtajana ja nykyisin liiton hallituksen varapuheenjohtajana sekä TerveysTieto-ketjun puheenjohtajana. Vuonna 2011 Toivonen valittiin vuoden yrittäjäksi Ylöjärvellä ja  Räikän Fröökynäksi aktiivisesta työstään terveystiedon jakamisesta vuonna 2017.

”Tarja Toivonen on vaikuttanut luontaistuotealalla jo yli 30 vuotta. Tarjalla on kokemusta ja ammattitaitoa, joka on näkynyt myös Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton toiminnan kehittymisessä. Tarja selkeästi rakastaa työtään ja toimialaamme. Hän on rohkea ja ennakkoluuloton yrittäjä, joka inspiroi muita alan yrittäjiä kehittämään omaa liiketoimintaansa”, sanoo Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton toiminnanjohtaja Mika Rönkkö.

”Luontaistuotealan erikoiskaupassa koulutus on yksi tärkeimmistä menestystekijöistä. Fytonomi Tarja Toivonen on hyvä esimerkki terveyskaupan yrittäjästä, joka on hankkinut hyvän koulutuksen ja ammattitaidon, jotta voi mahdollisimman hyvin palvella asiakkaitaan luontaistuotealan erikoiskaupassa. Tarja kouluttaa myös aktiivisesti alalle uusia työntekijöitä kaupassaan, loistava ja käytännönläheinen tapa tulla alalle”, toteaa perusteluina kunniamerkin toisen myöntäjätahon TAIMI-koulutus Oy:n toimitusjohtaja Helena Pirttiniemi.

Järjestäytyneen luontaistuotealan ansiomerkki luovutettiin Toivoselle Terveyskauppa Mistelin 40-vuotistilaisuudessa Ylöjärvellä 8.4.2022. Ansiomerkin on myöntänyt Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ja TAIMI-koulutus Oy.

”Saamani tunnustus sykähdytti ja olen ylpeä saadessani jatkaa äitini Raija Toivosen elämäntyötä. Suuri kiitos ja kunnia kuuluu työhönsä sitoutuneelle ja motivoituneelle henkilökunnalleni sekä yhteistyöverkostoille kuten TerveysTieto-ketjun upeille ja kannustaville yrittäjäystäville sekä pitkäaikaisille yhteistyökumppaneillemme, joiden tarjoamat asiantuntijakoulutukset ovat arvokasta pääomaa ja luovat pohjan vankalle ammattitaidollemme nykyajan palvelevassa terveyskaupassa. Tämä kunnianosoitus kuuluu meille kaikille. Suuret kiitokset”, toteaa Terveyskauppa Mistelin yrittäjä fytonomi Tarja Toivonen.

Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ry
toiminnanjohtaja Mika Rönkkö