06.02.2018 Urheilu- ja Vapaa-aikatukkuliikkeet ry

Yousport.fi:stä Suomen kattavin liikunnan tapahtumakalenteri

Yousport.fi on julkaissut kattavan liikunnan tapahtumakalenterin. Kalenteri sisältää monipuolisesti erilaisia liikunta- ja ulkoilutapahtumia eri puolella Suomea. Kalenteri kattaa tällä hetkellä kaikki merkittävät liikuntatapahtumat ja sisältöä laajennetaan jatkuvasti.

Yousport.fi:n toimitusjohtaja Hanna Heikkilä näkee kootulle sporttikalenterille tarvetta.

- Suomen liikuntakenttä on aktiivinen, mutta hajanainen. Eri liikuntatapahtumista on saatavilla tietoja hajanaisesti eri seurojen, liittojen tai tapahtumajärjestäjien sivuilta. Näiden kokoaminen yhteen paikkaan on ollut valtava työ, ja työ on oikeastaan vasta alussa. Ajatuksena on, että pyrimme antamaan aktiivisille ihmisille erilaisia liikunnallisia virikkeitä sporttiseen elämäntapaan.

Hyvä tiedostuskanava

Yousport.fi:n kalenteri on kaikille tapahtumajärjestäjille ilmainen. Olennaista on, että tapahtumassa on selkeän sporttinen henki.

- Oman seuran tai vaikka järjestön tapahtuman tiedot voi lähettää meille info@yousport.fi -osoitteeseen. Tärkeintä on saada tietoa siitä mitä tapahtuu, missä ja milloin. Mikäli tapahtumasta on lisätietoa esimerkiksi Facebook- tai verkkosivuilla, linkitämme sen kalenteriin, kertoo Heikkilä.

Yousport.fi on avoin myös muulle yhteistyölle tapahtumien kanssa. Heikkilä toivookin, että tapahtumajärjestäjät ottavat rohkeasti yhteyttä liikunnan ilosanoman jakamiseksi mahdollisimman monelle.

Yousport.fi on Urheilu- ja Vapaa-aikatukkuliikkeet ry:n ylläpitämä liikuntasivusto, joka tarjoaa urheilusta ja aktiivisesta vapaa-ajasta kiinnostuneille kannustavan kanavan liikkumisen maailmaan.

Hanna Heikkilä, p. 050 536 3379, hanna.heikkila@yousport.fi

Yousport.fi tapahtumakalenteri

Kuvituskuvia voi ladata tästä.