31.03.2022 Terveystuotetukut ry

Terveystuotealan asiantuntijat yhdessä foorumissa – Terveystuotetukut ry yksi TerveysSummitin pääyhteistyökumppaneista

Terveystuotetukut ry ja TerveysSummit jatkavat edellisellä tuotantokaudella alkanutta yhteistyötään. Terveystuotetukut toimivat yhtenä sarjan pääyhteistyökumppanina uudella, kevään 2022 tuotantokaudella.

TerveysSummit on asiaohjelmasarja, jonka 3.4. alkavalla neljännellä kaudella esitetään 12 uutta jaksoa. TerveysSummitin tarkoitus on viestittää katsojille heidän omasta vastuusta ja keinoista erityisesti ennakkoon huolehtia omasta terveydestä sekä hyvinvoinnista. Terveystuoteala käsittelee yksilöä kokonaisuutena, joten teema on laaja

”Sarja keskittyy hoitamaan erilaisten oireiden ja tautien juurisyitä muun muassa oikealla ruoalla ja sitä täydentävillä lisäravinteilla, kullekin sopivalla kunto- ja terveysliikunnalla sekä riittävällä palautumisella, levolla ja unella”, kertoo ohjelman tuottaja Timo Koskela.

Sarjan asiantuntijoina toimivat alan ammattilaiset yhteistyökumppanien asiantuntijoista kokemusperäisiin käyttäjiin, painotuksena funktionaalinen lääke- ja ravitsemustiede. Aiempien kausien katsojapalaute on ollut erittäin positiivista ja erityisesti sarjan asiapitoista ja informoivaa otetta on kehuttu.

Kumppanuuden avulla Terveystuotetukut haluavat tukea terveystuotealan tiedon tuottamista ja kannustaa oman terveyden edistämiseen.

”Yhteistyö TerveysSummitin kanssa on antanut yhdistyksellemme erinomaisen mahdollisuuden tavoittaa jäsentemme asiakkaita ja muita sidosryhmiä sekä välittää heille arvokasta tietoa jäsenyritysten toiminnasta ja näiden vastuullisesta ja korkeasta laatutasosta", kertoo yhdistyksen puheenjohtaja Jarmo Hörkkö. Yhdessä muiden yhdistyksen käyttämien sosiaalisten mediakanavien kanssa TerveysSummit luo toimivan sekä kuluttajia ja yhteistyökumppaneita kiinnostavan ja hyödyttävän tiedonjaon kokonaisuuden.

Ulla Cederberg, toimitusjohtaja, Terveystuotetukut ry
p. 0500 896 123, ulla.cederberg@terveystuotetukut.fi

TerveysSummit alkaen 3.4. klo 18.30–19.30 AlfaTV:llä, uusinnat maanantaisin 01.30–02.30, tiistaisin 00.00–01.00, keskiviikkoisin 11.00–12.00 ja torstaisin 14.00–15.00. Lisäksi jaksot ovat katsottavissa ensiesityksen jälkeen 24/7 www.permanto.fi.