20.02.2023 Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto ry

Regen&Dol® CBD -voide valittu vuoden 2023 hoitotuotteeksi

Aboa Medican ELADIET Regen&Dol® CBD -voide on valittu vuoden 2023 hoitotuotteeksi. Valinnan teki Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton hallituksesta koostunut asiantuntijaraati.

Regen&Dol® CBD -voide on uuden aikakauden innovatiivinen hoitotuote. Sen vaikutus perustuu pääasiassa hampun siemenistä saatavaan kannabidioliin (CBD) ja vaniljakasvista tuttuihin vanilloideihin. Regen&Dol® CBD-voide ei sisällä kannabiskasvin huumaavaa vaikutusta aiheuttavia ainesosia.

Regen&Dol® CBD -voiteessa on myös alppiarnikkia, pirunkouraa, valkopajua ja mäkikuismaa. Tuote valmistetaan Espanjassa ja se kuuluu Regen&Dol® -tuoteperheeseen. Espanjassa voiteella on jo kymmeniätuhansia säännöllisiä käyttäjiä.

Regen&Dol® -tuoteperheen suomalainen maahantuoja ja ravintolisien valmistuttaja on Aboa Medica Oy.

”Sekä sisäisesti että ulkoisesti käytettävien niveltuotteiden kysyntä on lisääntynyt viimeisten kolmen vuoden aikana. Monet ovat kokeilleet vuosien varrella useita erilaisia nivelhoitotuotteita, mutta Regen&Dol® CBD -voiteen teho on yllättänyt. Tämä tuote on lyhyessä ajassa saanut erittäin suuren suosion täällä Suomessa, sillä se tosiaan toimii ilman synteettisiä kivunlievittäjiä. Myös luonnon aineet voivat olla tehokkaita”, kertoo Tatu Leppänen yrityksen tuoteinformaatiotiimistä.

”Onneksi olkoon Aboa Medicalle vuoden 2023 hoitotuote -sarjan voitosta. Terveyskaupan ammattilaisten valitseman Regen&Dol® CBD -voiteen taustalta löytyy tutkimustietoa sekä onnistunutta tuotekehitystä. Voittajatuote on saanut hyvän kuluttajapalautteen myötä kasvavan käyttäjäkuntansa. Terveyskaupasta tulleiden palautteiden mukaan voide on hyvin imeytyvä ja sen lämmittävä vaikutus lisää nopeasti mukavuuden tunnetta lihaksissa ja nivelissä”, toteaa Suomen Terveystuotekauppiaiden Liiton toiminnanjohtaja Mika Rönkkö voittajatuotteesta.

Voittoisa Regen&Dol® CBD -voide on osa Regen&Dol® -tuoteperhettä, johon kuuluu Regen&Dol® Collagen UC-II -tabletit, Regen&Dol® FORTE -ampullit, Regen&Dol® Glucosamin -tabletit, Regen&Dol® FLEXI 5000 ja Regen&Dol® TRI MAGNESIUM -tabletit.

Regendol-tuotteita saa terveystuotekaupoista ja -osastoilta ympäri maata.

Aboa Medica Oy, informaatiovastaava Tatu Leppänen, puh. 044 3458214, tatu.leppanen@aboamedica.fi

Suomen Terveystuotekauppiaiden Liitto, toiminnanjohtaja Mika Rönkkö, puh. 0500 430 818, mika.ronkko@terveystuotekauppa.fi