27.10.2021

Markus Kalmi nimitetty Tuote- ja palvelukaupan yhdistys ETU ry:n viestintäpäälliköksi

Markus Kalmi on nimitetty Etu ry:n viestintäpäälliköksi. Kalmi aloittaa tehtävässä 15.11.2021.

Kalmi siirtyy tehtävään KD eduskuntaryhmän pääsihteerin tehtävästä, jota hän on hoitanut vuodesta 2018 lähtien. Kalmilla on yli kymmenen vuoden kokemus työnteosta yhteiskunnallisten asioiden ja viestinnän parissa eri tehtävissä eduskunnassa sekä ministerin erityisavustajana.

- Olen todella innostunut saadessani aloittaa uudessa tehtävässä osana Etu ry:n osaavaa ja innostunutta tiimiä. Työ suomalaisen yrittäjyyden ja työllisyyden puolesta jatkuu osaltani uudessa ympäristössä, Kalmi kertoo.

Etu ry on erikoiskaupan etua ajava yhdistys, jonka tavoitteena on auttaa erikoiskaupan toimijoita menestymään, niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Teemme yhteistyötä ja vaikutamme päätöksentekoon, jotta saamme erikoiskaupan äänen kuuluviin.

– Kalmin osaaminen erityisesti talouden, työllisyyden ja yrittäjyyden kysymysten parissa resonoi erinomaisesti Edun tavoitteisiin. Saamme Kalmista vahvan moniosaajan, jonka aktiivinen toimintatapa tukee myös Etuun kuuluvien erikoiskaupan toimialayhdistysten toimintaa, kommentoi Edun toimitusjohtaja Ulla Pöllänen.

Lisätietoja

Ulla Pöllänen, toimitusjohtaja, Tuote- ja palvelukaupan yhdistys Etu ry, 050 300 1660, ulla.pollanen @etu.fi