Kaupan vastuullisuusaamupäivä – Millä keinoilla vastataan asiakkaiden vastuullisuuskutsuun?
Paikka ja aika
Paikka ja aika
Ilmoittautuminen
Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin.
Kuvaus
Ovatko verkkokauppa-asiakkaat vastuullisia vai vastuuttomia? Entä miten kauppa voi tukea digiasiakkaansa vastuullisuustyötä ja kestävämpää arkea?
Kaupan vastuullisuusaamupäivässä saamme ajankohtaisen katsauksen verkko-ostamisen vastuullisuuteen ja pureudumme verkkokaupan rooliin asiakkaan vastuullisuustyössä ja kestävyyden edistäjänä. Tilaisuudessa julkistetaan myös Digikuluttajan vastuullisuus -tutkimus.
Ohjelma:
Tervetuloa, Ulla Pöllänen, toimitusjohtaja, Erikoiskaupan liitto ETU
Digikuluttajan vastuullisuusasenteet taloudellisen epävarmuuden kurimuksessa -tutkimusjulkistus, Jaana Kurjenoja, pääekonomisti, Kaupan liitto
Hyvän elämän harhat – Haasteet vastuulliselle kuluttamiselle, Jannica Nyman, väitöskirjatutkija, Turun yliopisto
Miten suomalaiset verkkokauppiaat ovat ottaneet vastuulliset digikuluttajat haltuun?
Paneelikeskustelu:
Mirjam Sokka, Chief Visionary Officer & Founder, Kaiko Clothing Company Oy
Timo Huhtamäki, toimitusjohtaja, Emmy Clothing Company Oy
Tommi Haru, toimitusjohtaja, Laattapiste-Pukkila Oy
Miten koulutus vastaa yritysten tarpeisiin – digitaalisen kaupan opintokokonaisuuden täsmäisku, Moona Naakka, koulutusasiantuntija, Kaupan liitto
Miksi yrityksen kannattaa olla kiinnostunut vastuullisuussääntelystä? Syventymisalueena Green Claims ja vastuullisuusväittämät, Tiina Vyyryläinen, johtava asiantuntija, Kaupan liitto
Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton webinaari, ja sen järjestävät yhteistyössä Erikoiskaupan liitto ETU ry ja Kaupan liitto.