ETU
ETU esittelyssä
Asiantuntijamme ja yhteystietomme
Vaikuttamistyö
Järjestöyhteistyö
Tiedotteet ja median yhteydenotot
Lausunnot
Jäsenliittomme
Jäsenliittojen mediatiedotteet
Jäsenpalvelut ja liittyminen jäseneksi
ETU på svenska
ETU in English
Uutiset
Kaikki uutiset
Erikoiskauppa
Innovaatiot
Kivijalkakauppa
Työllisyys
Verkkokauppa
Verotus
Tilastot ja tutkimukset
Tilastot
Tutkimukset
Tapahtumat ja koulutukset
ETU
ETU esittelyssä
Asiantuntijamme ja yhteystietomme
Vaikuttamistyö
Järjestöyhteistyö
Tiedotteet ja median yhteydenotot
Lausunnot
Jäsenliittomme
Jäsenliittojen mediatiedotteet
Jäsenpalvelut ja liittyminen jäseneksi
ETU på svenska
ETU in English
Uutiset
Kaikki uutiset
Erikoiskauppa
Innovaatiot
Kivijalkakauppa
Työllisyys
Verkkokauppa
Verotus
Tilastot ja tutkimukset
Tilastot
Tutkimukset
Tapahtumat ja koulutukset
Viikon suosituimmat
1
Hallituksen kaavailema hoitotakuun lyhennys ei onnistu ilman yksityisiä optikkoliikkeitä
2
Kaupan alan murros tuo haasteita mutta luo myös mahdollisuuksia – asiakkaan ja valmistajan suora yhteys mullistaa kauppaa
3
Työpaikoille paluu on lisännyt paperituotteiden kysyntää – paperin saatavuus surkeaa ja hinnat pilvissä
4
Kaupan alan tulevaisuusselonteossa huomioitu erikoiskaupan tarpeet – seuraavaksi hyvät tavoitteet vietävä maaliin
5
Puutarhakaupan trendit: pihoista rakennetaan viihtymis- ja rentoutumiskeitaita – ja oman ruuan viljely kiinnostaa
6
Rakennustyömailla huhkitaan yötä päivää – Starkin Nonstop-myymälästä tuli menestys
7
Erikoiskaupan trendit 2022 – Mistä puhutaan, mikä muuttuu, asiantuntijat antavat arvionsa
8
Kaupan alan murros on vasta alussa – miten kauppa voi menestyä muutoksen keskellä?
9
Alennusten ilmoittamista koskeva lakiuudistus voimaan pikavauhtia – tätä se tarkoittaa kauppiaille ja asiakkaille
10
Uusi aika alkaa – uusi uutiskanava kertoo, missä ja minne erikoiskauppa on menossa
11
Digikompassi ohjaamaan digitaloutta – nyt on aika vaikuttaa mihin suuntaan kompassi näyttää
12
Kivijalkakaupan elpyminen on alkanut – neljä tunnetun brändin myymälää avattu Helsingin ydinkeskustaan
13
Digitaalisuus muuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymistä, mutta Edun koulutuksen mukaan kuluttajat haluavat käydä kivijalkamyymälöissä – iästä riippumatta
14
Globaalit markkinapaikat ja vähittäiskaupan murros: Osa 3
15
Mainonta on siirtynyt sosiaaliseen mediaan – miten yritysten kannattaa siellä mainostaa?
16
Kaupan alan murros tuo haasteita mutta luo myös mahdollisuuksia – asiakkaan ja valmistajan suora yhteys mullistaa kauppaa
17
Palkankorotukset lisäävät paineita julkisen talouden menokurille
18
Millaisista kaupoista tulee menestyksiä – Kaupan huiput -kirja kertoo suomalaisen vähittäiskaupan historian ja menestykset
19
Globaalit markkinapaikat ja vähittäiskaupan murros - Johdanto
20
Vanhempainvapaat muuttuvat syksyllä – Nämä asiat työnantajan kannattaa ottaa huomioon jo nyt
21
Globaalit markkinapaikat ja vähittäiskaupan murros: Osa 2
22
Onko suomalaisella erikoiskaupalla rohkeutta ja rahkeita kasvaa, kysyy EVAn johtaja Emilia Kullas – ja löytää vastauksen ruotsalaiselta golf-kentältä
23
Brexit vaikeutti ravintolisien tuontia Suomeen – ”pahimmillaan brittiläisten ravintolisien tuonti lopetetaan yrityksissä kokonaan”
24
Kivijalkakaupan elpyminen on alkanut – neljä tunnetun brändin myymälää avattu Helsingin ydinkeskustaan
25
Venäjäkaupan loppuminen ei aiheuta talouskriisiä Suomessa, mutta erikoiskauppa kärsii talouspakotteista
26
Arvostettu Monocle-lehti palkitsi suomalaisen maalivalmistajan – Cover Story on vuoden paras kuluttajakonsepti
27
Erikoiskaupan liitto Edun vuosikokous toi alan kovimmat toimijat saman pöydän ääreen - Bernerin Pauliina Bovellan yhdistyksen hallitukseen
28
Värisilmä tuntee asiakkaansa – ja näillä palveluopeilla se menestyy kovassa kilpailussa
29
Sopimuksentekijä, varo näitä kiellettyjä kilpailurajoituksia – yritysten välinen suhde ratkaisee sopimussäännöt
30
Ukrainan sodan vaikutukset näkyvät Suomessa asti, mutta markkinatalous sopeutuu ja ratkaisut kyllä keksitään
31
Globaalit markkinapaikat ja vähittäiskaupan murros: Osa 1
32
Kaupan liiton webinaari - Miten Ukrainan sota vaikuttaa kaupan alaan?