Koulutus
Koronapandemia, sukupolvemme suurin kriisi, laittoi maailman polvilleen. Sen vaikutukset ovat väistämättömän isoja. Kysymys ei enää kuulu, onko entiseen paluuta, vaan miten menestymme uudessa ajassa. Suhdanteet 2021 suuntaa katseet tuoreiden tutkimusten valossa siihen, millaisia asiakkaita olemme kaiken tämän jälkeen. Ilmoittaudu mukaan»
Poikkeuksellisena korona-aikana muoti- ja urheilukaupan asiakkailta kysyttiin, mitkä ovat muodin ja urheilun ostamisen motiivit, ostoimpulssit ja mindset tänä päivänä? Mistä ostetaan ja miksi? Miten tuote valitaan ja milloin siitä luovutaan? Onko korona-ajan asiakas uudenlainen kuluttaja vai se sama vanha tuttu? Näihin kysymyksiin vastaukset kertoo Muoti- ja urheilukauppa ry:n tutkimus, joka julkaistaan Suhdanteet 2021 -tapahtumassa.
“Me luomme historiaa” -juhlakauden startti.
Onko suomalainen kauppa valmis uuteen normaaliin? Millaisena maailman johtava tulevaisuuden trendejä ja ilmiöitä tutkiva asiantuntijatalo WGSN näkee kuluttajan koronan jälkeisenä aikana? Ensimmäistä kertaa suomalaiselle erikoiskaupalle räätälöidyssä puheenvuorossa keskitytään kaupan trendeihin. Koronapandemian vaikutus kuluttajien asenteisiin ja uskomuksiin on nopeuttanut hiljaisten signaalien ja ennustettujen muutosten toteutumista, luoden täysin uudenlaisen asenneilmapiirin kuluttamiseen.
Onko ihmisillä rahaa kuluttaa? Miten koronakriisin toinen vaihe kurittaa taloutta ja onko kaupan tulevaisuudessa valoa? Nyt jo kolmatta kertaa Suhdanteet-tapahtumassa suosittu Juhana Brotherus avaa puheenvuorossa Suomen talouden näkymiä vuoteen 2021 koronaepidemian ristipaineessa.
Mitkä tekijät vaikuttavat ammattiasiakkaiden ostopaikan valintaan? Millaisia ovat heidän mielipiteensä rakennus- ja pintamateriaalihankinnasta ja niiden ostopaikoista? Miten rautakauppojen tulisi uudistaa ja kehittää ammattiasiakkaidensa palveluita? Näihin kysymyksiin vastaukset kertoo RASI ry:n B2B-ostopolkututkimus, joka toteutettiin koronaepidemian toisen aallon käynnistyessä ja julkaistaan Suhdanteet 2021 -tapahtumassa.
Dippasiko rakentaminen koronakriisiin? Kun olemassa olevat kodit on remontoitu kuntoon, palaako uudisrakentaminen enää entiselleen? Puheenvuorossa kuullaan rakennusteollisuuden ennuste näihin ja muihin alan näkymiin 2021.
Miten rautakauppa saadaan kukoistamaan verkossa? Mitä voimme oppia ManoManon menestystarinasta? Mielenkiintoinen case-esitys Euroopan suurimmasta verkkorautakaupasta.
Verkkotapahtuman hinta on 100 €/jäsenyritys, sisältäen rajattoman ilmoittautujamäärän (ei jäsenet 150 €/yritys).
Pyydämme jokaista tapahtumasta kiinnostunutta ilmoittautumaan kuitenkin henkilökohtaisesti. Me huolehdimme, että laskutus tapahtuu kerran/yritys.
Tuote- ja palvelukaupan yhdistys
PL 150
Mannerheimintie 76 A
00251 Helsinki
© Tuote- ja palvelukaupan yhdistys Etu. All Rights Reserved.